Mäntsälän Jää-Tiikereiden 05-06-07 juniorijoukkue. Joukkueessa pelaa tyttöjä ja poikia ikähaarukasta -04 - 07.
Kaikki jääkiekosta, mukavasta harrastuksesta ja liikunnasta innostuneet ovat tervetulleita mukaan joukkueeseen. Aikaisempaa kokemusta jääkiekosta ei tarvita, reipas mieli ja halu oppia uutta riittää.
Kentällä tavataan !

Laji Jääkiekko
Kotipaikka Mäntsälä
Sarja 05 E1 A, 06 E2 A, 07 F1 Leijonaliiga
Jäseniä 32 (Pelaajalista)
Joukkue on avoin uusille pelaajille. Katso joukkueen ilmoitus pelaajapörssissä.
Joukkueella ei ole tulevia tapahtumia. Kirjaudu sisään luodaksesi uuden tapahtuman.
Mäntsälän Jää-Tiikerit ry
Jää-Tiiker

Ringetteen tutustumiskurssi 2014-2018 syntyneille tytöille ja pojille !

Mäntsälän jäähallilla torstaisin 7.4., 14.4, 21.4 ja 28.4, jääaika: 18:00-19:00.

Lisätietoja: https://www.jaa-tiikerit.fi/?x118281=1663879

Vesa

Teroituskone on nyt myyty 10/11 joukkueelle. Nyt pitäisi vaan saada Janne Jussilalle tieto, mihin kone maksetaan.

Jojo, profiilikuva
Jojo

Moi :) Tämä selvittelyssä. Meidän joukkueen tili lopetettu kesällä. Taljavaaralta kysytty voidaanko kierrättää rahat seuran kautta. Janne ollut kopiona siinä sähköpostissa ja Taljavaara ei ole vielä reagoinut postiini. Sitten kun homma selvä laitan Jannelle tilinumeron. Sen jälkeen pitäisi päättää mitä teemme rahoilla? Maksammeko joukkueelle jokaiselle takaisin vai järjestämmekö joukkueen lopettajaiset esim? Tänne voi laittaa oman mielipiteensä vaikka asiasta, muutoin neuvottelen asiasta Mikon ja Heidin kanssa ja päätämme sitten mitä tehdään :)

T. Minna